نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
15230
-
الف
+

بازیگران جدید سریال «ستایش 3»

در این گزارش با بازیگران سریال «ستایش 3» آشنا شوید.

سریال «ستایش ۳» در سری جدید خود با تغییراتی همراه شده است.

به گزارش آی فیلم2، فلمبرداری فصل سوم سریال «ستایش» درحالی مراحل پایانی خود را می گذراند که بازیگران جدیدی در آن به ایفای نقش می پردازند.

از جمله این تغییرات می‌توان به بازی نکردن «رامسین کبریتی» در این سریال اشاره کرد. او در این سریال کرکتر صابر پسر «حشمت فردوس» را بازی می‌کرد که اکنون بازیگر دیگری به نام «یاسر حق‌شناس » نقش او را ایفا می‌کند.

«لاله مرزبان» هم بازیگر جایگزین کرکتر «نازگل» دختر ستایش در این فصل خواهد بود. پیش از این «حدیث میرامینی» این نقش را ایفا می‌کرد و این بازیگر نیز از حضور در این سریال انصراف داد.

همچنان قرار بود بانو «شیلا خداداد» بازیگر ایرانی که بیشتر با سریال «مسافری از هند» شناخته می شود نقش ستایش را بازی کند که بعد از تست گریم از بازی در این سریال منصرف شد.

«فرهاد جم » بازیگر ایرانی هم به سریال «ستایش ۳» پیوسته است. همچنان حمید گودرزی که چندی پیش به جمع بازیگران این سریال پیوست بنا به دلایل شخصی از حضور در سریال کناره گیری کرد و شهرام پور اسد جایگزین وی شد.

سایر نقش‌های این سریال به همراه نام کرکترهایشان به این شرح است: نرگس محمدی در نقش ستایش، داریوش ارجمند (حشمت فردوس)، مهدی سلوکی (محمد)، امیرمحمد زند (محسن)، لاله مرزبان (نازگل)، فرهاد جم (حاجی بهبودی)، سیما تیرانداز (انیس)، فریبا نادری (پری سیما)، سینا شفیعی (حمید)، نگار جوکار (لیلا)، مهرنوش ستاری (رعنا)، بهزاد خداویسی (سرگرد)، محمدرضا داوودنژاد (یعقوبی)، مهدی میامی (غلامی)، قربان نجفی (صفایی).

در حالی که ساخت سریال تلویزیونی «ستایش 3» مراحل نهایی خود را طی می کند، عکس ها و ویدیو های جدیدی از پشت صحنه سری سوم این سریال به نشر رسیده است.

سری اول سریال «ستایش» پس از نشر با اقبال بالای بیننده گان مواجه شد و همین امر بهانه ای برای ساخت سری های بعدی این سریال شد.

ب م

نظر شما
ارسال نظر
پریا محمدی

عالی